حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 160 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 5×
  • اوقات شرعی

  • افزایش آمار تلفات در عین الاسد

    شناسه : 956 ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 339 بازدید ارسال توسط :
    اما آنچه جالب توجه است نحوه اعلام اندک اندک آمریکائی ها در تعداد افرادی ست که ممکن است جراحاتی دیده باشند . این نوع اطلاع رسانی حاکی از این است که آمریکا برای آماده سازی ذهن جامعه ی آمریکائی برای تعداد خسارات جانی در حال برنامه ریزی است .
    افزایش آمار تلفات در عین الاسد
    پ
    پ

    به گزارش اخبار شیعه پنتاگون در گزارشی از افزایش تعداد افراد آسیب دیدگان حمله موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق خبر داد.

    به گزارش اخبار شیعه به نقل از پایگاه اخبار النشره، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد تعداد نظامیان آمریکایی که مشخص شد در پی حمله ایران آسیب دیده‌اند تا به امروز به ۶۴ نفر رسیده است.

    پنتاگون پس از حمله ایران مدعی شد که این حمله زخمی نداشته است، اما پس از آن، پنتاگون مجبور شد تا به وقوع آسیب‌هایی اذعان کند اما آنچه جالب توجه است نحوه اعلام اندک اندک آمریکائی ها در تعداد افرادی ست که ممکن است جراحاتی دیده باشند . این نوع اطلاع رسانی حاکی از این است که آمریکا برای آماده سازی ذهن جامعه ی آمریکائی برای تعداد خسارات جانی در حال برنامه ریزی است .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.