حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 160 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 5×
  • اوقات شرعی

  • هشدار مؤسس تلگرام درباره خطر استفاده از واتساپ

    شناسه : 976 ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 513 بازدید ارسال توسط : منبع : اسپوتنیک
    پاول دورف، مؤسس پیام رسان تلگرام درباره خطراتی صحبت کرد که استفاده از اپلیکیشن پیام رسان واتساپ به همراه دارد.
    هشدار مؤسس تلگرام درباره خطر استفاده از واتساپ
    پ
    پ

    پاول دورف، مؤسس پیام رسان تلگرام درباره خطراتی صحبت کرد که استفاده از اپلیکیشن پیام رسان واتساپ به همراه دارد.

    به گزارش ایرسنا به نقل از اسپوتنیک، پیشتر رسانه ها گزارش داده بودند که گوشی جف بزوس، صاحب آمازون و ثروتمندترین فرد جهان با استفاده از یک فایل مضر ارسال شده از طریق واتساپ هک شده است.

    دورف خاطرنشان کرد: کاربران در هنگام تعویض تلفن های هوشمند ، اغلب فایل پشتیبان اطلاعات خود را در حافظه ابری رمزگذاری نشده ذخیره می کنند. دوروف همچنین گفت که بک دورها (Backdoor)،  نرم افزارهای تدوین شده توسط برنامه نویسان برای کشف نقایص امنیتی  می توانند تهدیدی برای حفظ حریم خصوصی مکاتبات باشند. به گفته وی ، سازندگان نرم افزارها می توانند تحت  فشار نهادهای انتظامی به دنبال چنین  ترفندهایی بروند. وی اظهار داشت که اعلب با عنوان کردن مسئله بروز تهدیدات غیر منتظره ، هدف واقعی چنین نرم افزارهایی را استتار می کنند و یادآوری کرد که طی یک سال گذشته ۱۲ اختلال در کار واتساپ پیدا شده است.

    علاوه بر این ، دوروف توصیه کرد که کاربران به نرم افزارهای دارای  کد اولیه پنهان مانند واتس اپ ، اعتماد نکنند.
    به گزارش ایرسنا با توجه به عدم اطمینان به پیام رسان های خارجی من جمله تلگرام و واتساپ ضرورت تقویت پیام رسان های داخلی بیش از گذشته احساس شده و مسئولین می بایست حمایت از این پیام رسان ها را در اولویت کار در حوزه فنآوری اطلاعات قرار دهند .

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “هشدار مؤسس تلگرام درباره خطر استفاده از واتساپ”
    1. بالاخره خاییییییییییییییییییییییینین بمردم رسوامیشوندازجمله کسانی که داد مظلومیت این انقلاب در تاروپود قبیله وحزب وگروه خودشون مخفی میکنند تا هم حزبی های گثیف ایشان رسواتر نشوند این خطا را مردم نمیبخشندمسول بی کفایت مربوطه نوکرشبکه های جهانی ماموراست که اینترنت ملی راه نیفتد شما هم پیام منو منتشرنمیکنید این رو برای ثبت در تاریخ نوشتم دیدار به قیامت

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.